Instagram oglasi, instagram oglašavanje | Digitalna marketinška agencija Hit Group 

INSTAGRAM OGLASI

Prezentujte Vaš brend na najbolji način

Instagram oglasi

Prezentujte Vaš brend na najbolji način

Popularna besplatna aplikacija Instagram omogućava svojim korisnicima da obrađuju i dele fotografije na različitim društvenim mrežama, kao što su Facebook, Twitter, Tumblr, Flickr i Foursquare putem Android i iOS platformi.

U aprilu 2012. godine, samo dve godine nakon kreiranja Instragm aplikaciju otkupio je Facebook, iako je prbvobitno bio namenjen samo za uređaje sa iOS operativnim sistemom, 2012. postaje dostupan i za uređaje sa Android operativnim sistemom Od juna 2013. uvedeno je i objavljivanje video-snimaka, koje je vremenom sve više unapređeno.

Instagram trenutno koristi preko 400 miliona ljudi, što ga čini jednom od najvećih svetskih mobilnih platformi za oglašavanje.

Instagram oglasi | Instagram oglašavanja

Instagram oglašavanje
Neke od prednosti Instagram oglašavanja:
• Nizak CPC (cost-per-click ili cena za klik) –U odnosu na ostale vidove online oglašavanja Instagram oglašavanje je dosta povoljnije.
• Visok engagement – S obzirom na to da su postovi na Instagramu veoma dobrog izgleda, najviše zahvaljujući filterima koji Instagram nudi, engagement je visok, a to znači da korisnici češće komentarišu, dele, pregledaju Instagram vizuale jer su u većini slučajeva prijatnog i primamljivog izgleda.
• Sigurna izgradnja vizuelnog identiteta brenda – Uz pomoć Instagram oglasa, stvorićete emotivnu vezu sa željenom ciljnom grupom, što će motivisati vaše pratioce da više posećuju vaš profil i da se bolje povežu sa brendom.
• Precizno targetiranje ciljne grupe – Targetiranje na Instagramu je zasnovano na Facebook algoritmu, koji se pokazao kao veoma precizan i tačan. S obzirom na to da je Engagement na Instagramu veći, uz Facebook algoritam vaš brend će sigurno dopreti do svih onih kojima želite da predstavite vaš proizvod ili uslugu.

U Srbiji su dostupni svi modeli oglašavanja na Instagramu kojima raspolažu i globalni oglašivači:
• Image Ad je format u kojem slika govori hiljadu reči. Svaki oglas ima i link koji korisnika vodi na adresu koju odredi oglašivač.
• Video Ad je landscape format i sprecifikacije su mu identične Facebook formatu. Maksimalno trajanje reklame je 30 sekundi.
• Carousel Ad predstavlja opciju prikazivanja reklame u više fotografija (od 3 do 5).

Poklonite poverenje našem profesionalnom timu i dozvolite sebi da budete jedinstveni i prepoznatljivi u Vašoj branši. Pošaljite upit za besplatnu procenu instagram oglašavanja.

Pošalji upit