Digitalni marketing

EFIKASNO OGLAŠAVANJE PUTEM INTERNETA
About

Digitalni marketing

EFIKASNO OGLAŠAVANJE PUTEM INTERNETA

Digitalni marketing podrazumeva promociju proizvoda ili usluge korišćenjem digitalnih komunikacionih kanala kako bi određena poruka došla do primarne publike.

Bez obzira na to da li ste pojedinac, mala kompanija ili velika kompanija – društvene mreže mogu svi da iskoriste kao potencijal, i u skladu sa svojom politikom poslovanja ukažu posetiocima sajta i potencijalnim klijentima na svoju profesionalnost i vrednost.

Za uspeh marketinga na društvenim mrežama kao i njegovu korisnost i efikasnost potrebno je definisati ko je naša ciljna populacija I vrednost budžeta za oglašavanje, važno je uskladiti sadržaje koje ćemo objavljivati, i shodno tome I odabrati društvenu mrežu koja će nas na najbolji način predstaviti širokom auditorijumu. Uz online marketing moguće je na brz I jednostavan način, a uz minimalna sredstva, postignuti maksimalan učinak I unaprediti svoje poslovanje.

google oglasavanje

GOOGLE ADWORDS

UVEK PRVI NA GOOGLE-u

Google AdWords (Google oglasi) je najpopularniji način za online oglašavanje. Većina ljudi danas prve informacije, proizvode ili usluge traži na Google-u. Google AdWords Vam omogućava da zauzmete top pozicije u Google pretrazi što dovodi do povećanog broja potencijalnih klijenata. Google AdWords se ne prikazuju za sva pitanja na Google-u, već samo za pitanja koja su istaknuta i koja su vezana za Vaše poslovanje.

Google AdWords u odnosu na tradicionalan marketig ima brojne prednosti kao što je dobra tzv. “Landing page” koja mora biti kvalitetna tekstom, slikama i ključnim rečima, za pojedini oglas treba odabrati minimalno 15-20 ključnih reči, mogućnost targetiranja populacije koja ima potrebe za proizvodima i uslugama koje nudite, plaćate samo kada korisnik klikne na Vaš oglas, odnosno poseti Vaš sajt, moguća je precizna statistika na dnevnom nivou, način reklamiran ja koji je dostupan svima.

google oglasavanje

GOOGLE ADWORDS

UVEK PRVI NA GOOGLE-u

Google AdWords (Google oglasi) je najpopularniji način za online oglašavanje. Većina ljudi danas prve informacije, proizvode ili usluge traži na Google-u. Google AdWords Vam omogućava da zauzmete top pozicije u Google pretrazi što dovodi do povećanog broja potencijalnih klijenata. Google AdWords se ne prikazuju za sva pitanja na Google-u, već samo za pitanja koja su istaknuta i koja su vezana za Vaše poslovanje.

Google AdWords u odnosu na tradicionalan marketig ima brojne prednosti kao što je dobra tzv. “Landing page” koja mora biti kvalitetna tekstom, slikama i ključnim rečima, za pojedini oglas treba odabrati minimalno 15-20 ključnih reči, mogućnost targetiranja populacije koja ima potrebe za proizvodima i uslugama koje nudite, plaćate samo kada korisnik klikne na Vaš oglas, odnosno poseti Vaš sajt, moguća je precizna statistika na dnevnom nivou, način reklamiran ja koji je dostupan svima.

facebook oglasavanje

Facebook oglašavanje

VIDLJIVA REKLAMA PRILAGODJENA VAŠOJ CILJNOJ GRUPI

Facebook oglašavanje ima svoje prednosti koje se ogledaju kroz mogućnosti brzog i lakog prenošenja poruke ciljanom auditorijumu, mogućnosti preciznog targetovanja korisnika po lokaciji, interesovanjima, mogućnosti određivanja učestalosti prikazivanja facebook oglasa i mogućnosti praćenja detaljne statistike o uspešnosti kampanje uopšte.

Facebook oglašavanje kao inovacija ciljanog internet marketinga, kroz dobro osmišljenu kampanju ima brojne pogodnosti kao što je povratna informacija u vidu komentara, lajka, pitanja ili deljenja sadržaja sa stranice, plasiranje facebook oglasa tokom kampanje može se ispoljiti u vidu tekstova, slika, embedovanih linkova ili video snimaka, precizan sistem targetiranja ciljanih korisnika koji uz odabrane alate targetiranja prelaze u potencijalne potrošače, atraktivna i kvalitetna ponuda stvara lojalan odnos sa fanovima.

facebook oglasavanje

Facebook oglašavanje

VIDLJIVA REKLAMA PRILAGODJENA VAŠOJ CILJNOJ GRUPI

Facebook oglašavanje ima svoje prednosti koje se ogledaju kroz mogućnosti brzog i lakog prenošenja poruke ciljanom auditorijumu, mogućnosti preciznog targetovanja korisnika po lokaciji, interesovanjima, mogućnosti određivanja učestalosti prikazivanja facebook oglasa i mogućnosti praćenja detaljne statistike o uspešnosti kampanje uopšte.

Facebook oglašavanje kao inovacija ciljanog internet marketinga, kroz dobro osmišljenu kampanju ima brojne pogodnosti kao što je povratna informacija u vidu komentara, lajka, pitanja ili deljenja sadržaja sa stranice, plasiranje facebook oglasa tokom kampanje može se ispoljiti u vidu tekstova, slika, embedovanih linkova ili video snimaka, precizan sistem targetiranja ciljanih korisnika koji uz odabrane alate targetiranja prelaze u potencijalne potrošače, atraktivna i kvalitetna ponuda stvara lojalan odnos sa fanovima.

instagram oglasavanje

Instagram oglasavanje

Prezentujte Vaš brend na najbolji način

Popularna besplatna aplikacija Instagram omogućava svojim korisnicima da obrađuju i dele fotografije na različitim društvenim mrežama, kao što su Facebook, Twitter, Tumblr, Flickr i Foursquare putem Android i iOS platformi.

U aprilu 2012. godine, samo dve godine nakon kreiranja Instragm aplikaciju otkupio je Facebook, iako je prbvobitno bio namenjen samo za uređaje sa iOS operativnim sistemom, 2012. postaje dostupan i za uređaje sa Android operativnim sistemom Od juna 2013. uvedeno je i objavljivanje video-snimaka, koje je vremenom sve više unapređeno.

Instagram trenutno koristi preko 400 miliona ljudi, što ga čini jednom od najvećih svetskih mobilnih platformi za oglašavanje.

instagram oglasavanje

Instagram oglasavanje

Prezentujte Vaš brend na najbolji način

Popularna besplatna aplikacija Instagram omogućava svojim korisnicima da obrađuju i dele fotografije na različitim društvenim mrežama, kao što su Facebook, Twitter, Tumblr, Flickr i Foursquare putem Android i iOS platformi.

U aprilu 2012. godine, samo dve godine nakon kreiranja Instragm aplikaciju otkupio je Facebook, iako je prbvobitno bio namenjen samo za uređaje sa iOS operativnim sistemom, 2012. postaje dostupan i za uređaje sa Android operativnim sistemom Od juna 2013. uvedeno je i objavljivanje video-snimaka, koje je vremenom sve više unapređeno.

Instagram trenutno koristi preko 400 miliona ljudi, što ga čini jednom od najvećih svetskih mobilnih platformi za oglašavanje.

copywriting

COPYWRITING

KVALITETAN I UNIKATAN SADRŽAJ VAŠEG WEB SAJTA

Copywriting označava upotrebu kreativnih formi jezika i izražavanja u marketinške svrhe kompanije, mišljenja ili ideja, odnosno forma koja sadrži promotivne slogane, web prezentacije, e-mailove, web banere, PR tekstove, Bluetooth advertising poruke, brošure, kataloge, bilborde, letke i druge forme različitih medija.

Copywriting ima poseban značaj koji se odnosi na SEO za bolje rangiranje na pretraživačima. To se postiže učestalim korišćenjem ključnih reči u sadržaju web stranice.

copywriting

COPYWRITING

KVALITETAN I UNIKATAN SADRŽAJ VAŠEG WEB SAJTA

Copywriting označava upotrebu kreativnih formi jezika i izražavanja u marketinške svrhe kompanije, mišljenja ili ideja, odnosno forma koja sadrži promotivne slogane, web prezentacije, e-mailove, web banere, PR tekstove, Bluetooth advertising poruke, brošure, kataloge, bilborde, letke i druge forme različitih medija.

Copywriting ima poseban značaj koji se odnosi na SEO za bolje rangiranje na pretraživačima. To se postiže učestalim korišćenjem ključnih reči u sadržaju web stranice.

seo optimizacija

SEO OPTIMIZACIJA

POBOLJŠAJTE VIDLJIVOST WEB SAJTA ORGANSKOM PRETRAGO

SEO optimizacija sajta je dugotrajan proces koji vremenom dovodi do zauzimanja top pozicije na kojoj ostajete i kada prestanete sa optimizacijom i samim tim korisnici će često viđati Vaš sajt što će im povećati svest o samom brendu.

SEO optimizacija se sastoji iz dva segmenta:

• On site SEO (on page optimization) optimizacija podrazumeva najskladnija rešenja koja će biti izvedena na samom web sajtu u cilju njegovog pozicioniranja na pretragama što obuhvata analiza trenutnog stanja vašeg sajta, tržišta i konkurencije, analizu ključnih reči, korekcija tekstova u cilju SEO-a.

• Link building (off site SEO) najbitniji deo SEO optimizacije predstavlja izgradnju mreže dolaznih linkova ka samom sajtu što dovodi do boljeg rejtinga na pretraživačima. Link building metode koje su pokazale najbolje rezultate su Guest postovi i linkovi iz članaka objavljenih na drugim sajtovima…

email marketing

EMAIL MARKETING

NAJMOĆNIJI VID DIREKTNOG MARKETINGA

Email Marketing predstavlja najmoćniji i najpopularniji vid direktnog marketinga. Email Marketing se zasniva na mailing listama, odnosno baza e-mail adresa korisnika kojima se dostavlja obaveštenje o Vašim proizvodima i uslugama. Na ovakav način pravovremeno Vaši postojeći i potencijalni klijenti biće obavešteni o novinama Vaših ponuda.

Mnoge gigantske kompanije su se odlučile upravo za ovakav vid marketinga budući da e-mail predstavlja najjeftiniji i najbrži put da plasirate Vaš proizvod ili uslugu na tržište, održite lojalnost sa klijentima i unapredite prodaju. Sa svim prednostima koje pruža Email Marketing vremenom je postao sastavni deo poslovanja svake uspešne kompanije.

Započnimo saradnju

Pošaljite nam email ili zakažite sastanak

About